شماره تماس : 02173065

ایمیل : design@gmail.com

شماره موبایل : 0912123456

بوت استرپ

هیچ الزامی برای استفاده از بوت استرپ وجود نداره. میتونین از فریم ورک های دیگه مثل UIkit که دوره آموزشی اون هم داخل سایت قرار داره، استفاده کنین. اما امکاناتی که بوت استرپ به طراح ارائه میده، قالب های مختلف و متنوعی که با بوت استرپ نوشته شده، صرفه جویی در زمان اجرای پروژه،استفاده از پیش پردازنده ها و … باعث میشه که طراحان سایت بیشتر به سمت بوت استرپ حرکت کنن. انتخاب با خودتون🤔

در این دوره آموزشی به طور کامل مباحث فریم ورک بوت استرپ (‌Bootstrap)  را برای شما دانشجویان عزیز وی لرن شرح خواهیم داد. با توجه به برزورسانی نسخه بوت استرپ و کوچ وب سایت ها به بوت استرپ 4، ما نیز در این دوره به آموزش بوت استرپ 4 (bootstrap 4) می پردازیم. در ابتدا مقایسه ای بین بوت استرپ 4 و نسخه قبلی انجام می دهیم. سپس مباحث مر بوط به فریم ورک بوت استرپ 4 را آموزش می دهیم.ویژگی بارزی که در نسخه 4 بوت استرپ وجود دارد، استفاده از تکنولوژی فلکس باکس هست.

بعد از اتمام توضیحات در مورد المان های مختلف و تسلط کافی به بوت استرپ4 (Bootstrap 4)، به طراحی یک قالب زیبا که از تم فارست انتخاب کردیم می پردازیم.قالب انتخاب شده بر اساس بوت استرپ 4 طراحی شده و تلاش کردیم مباحثی که در این دوره آموزش داده شده را در این قالب پیاده سازی کنیم.

باتوجه به این که در این دوره  پروژه حرفه ای پیاده سازی خواهد شد، شما در انتهای دوره با زیر و بم کار آشنا خواهید شد و انتظار ما این هست که بتوانید بعد از گذراندن این دوره، تفاوت کاملا محسوسی در سطح کاری تان از لحاظ تخصصی ببینید.